حرفهای یه نفر

زندگی شاید همین باشد ...

حرفهای یه نفر

زندگی شاید همین باشد ...

۱۳ بدر ...

ترکه رو میخواستن اعدام کنن ... بهش میگن وصیتی ... حرفی برای گفتن اگه داری بگو ... میگه نه . حرفی ندارم
دستور اجرا میشه و میکشنش بالا ... یه دفعه میبینن داره با دست اشاره میکنه ... میگن بیاریدش پائین شاید حرفی برای گفتن داره ...
تا میارنش پائین میگه : پیدر سج ... داشتم خفه میشدم !!!
 
 
شباهت پزشک اطفال با قزوینی :
هر دوشون بچه ها رو خوب میکنن !
 
 
فرق منشی خوب با منشی خیلی خوب :
منشی خوب میگه : صبح بخیر آقای رئیس
منشی خیلی خوب میگه : صبح شده آقای رئیس !!!
 
 
یه بچه از باباش میپرسه : بابا وقتی با مامان میرفتید ماه عسل من هم بودم ؟
میگه آره بابا ... رفتنی پیش من بودی ... برگشتنی پیش مامان !
 
 
از ترکه میپرسن کدوم برنامه تلویزیون رو دوست داری ؟
میگه : پیامهای بازرگانی
میگن چرا ؟
میگه چون وسطش فیلم پخش میکنن !!!
 
 
رشتیه میاد خونه می بینه تو اتاق زنش یه نفره میپرسه
آقا شما اینجا چکار می کنید؟ میگه من خلبان هستم اینجا سقوط کردم
رشتیه: ریدم تو این ارتش دیروزم 2 تا غواص تو حموم بودن!
 
 
بیچاره دخترا ! اگه خوشگل باشن می گن عجب جیگریه! اگه زشت باشن می گن کی اینو می گیره! اگه تپل باشن می گن چه گوشتیه! اگه لاغر باشن می گن چه مردنیه! اگه مودبانه حرف بزنن می گن چه لفظ قلم حرف می زنه! اگه رک و راست باشن می گن چه بی حیاست! اگه یه خورده فکر کنن می گن چقدر ناز می کنه! اگه سریع جواب بدن می گن منتظر بود! اگه تند راه برن می گن داره می ره سر قرار! اگه اروم راه برن می گن اومده بیرون دور بزنه ول بگرده! اگه با تلفن کارتی حرف بزنه میگن داره با دوست پسرش حرف میزنه !
 
 
توی دنیا عاشقا چه بی کسن
عاشقا عاقبتش خار و خسن
اینارو گفتم برات تا بدونی
عاشقی خیلی خطرناکه حسن !
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد