حرفهای یه نفر

زندگی شاید همین باشد ...

حرفهای یه نفر

زندگی شاید همین باشد ...

۱۳ بدر ...

ترکه رو میخواستن اعدام کنن ... بهش میگن وصیتی ... حرفی برای گفتن اگه داری بگو ... میگه نه . حرفی ندارم
دستور اجرا میشه و میکشنش بالا ... یه دفعه میبینن داره با دست اشاره میکنه ... میگن بیاریدش پائین شاید حرفی برای گفتن داره ...
تا میارنش پائین میگه : پیدر سج ... داشتم خفه میشدم !!!
 
 
شباهت پزشک اطفال با قزوینی :
هر دوشون بچه ها رو خوب میکنن !
 
 
فرق منشی خوب با منشی خیلی خوب :
منشی خوب میگه : صبح بخیر آقای رئیس
منشی خیلی خوب میگه : صبح شده آقای رئیس !!!
 
 
یه بچه از باباش میپرسه : بابا وقتی با مامان میرفتید ماه عسل من هم بودم ؟
میگه آره بابا ... رفتنی پیش من بودی ... برگشتنی پیش مامان !
 
 
از ترکه میپرسن کدوم برنامه تلویزیون رو دوست داری ؟
میگه : پیامهای بازرگانی
میگن چرا ؟
میگه چون وسطش فیلم پخش میکنن !!!
 
 
رشتیه میاد خونه می بینه تو اتاق زنش یه نفره میپرسه
آقا شما اینجا چکار می کنید؟ میگه من خلبان هستم اینجا سقوط کردم
رشتیه: ریدم تو این ارتش دیروزم 2 تا غواص تو حموم بودن!
 
 
بیچاره دخترا ! اگه خوشگل باشن می گن عجب جیگریه! اگه زشت باشن می گن کی اینو می گیره! اگه تپل باشن می گن چه گوشتیه! اگه لاغر باشن می گن چه مردنیه! اگه مودبانه حرف بزنن می گن چه لفظ قلم حرف می زنه! اگه رک و راست باشن می گن چه بی حیاست! اگه یه خورده فکر کنن می گن چقدر ناز می کنه! اگه سریع جواب بدن می گن منتظر بود! اگه تند راه برن می گن داره می ره سر قرار! اگه اروم راه برن می گن اومده بیرون دور بزنه ول بگرده! اگه با تلفن کارتی حرف بزنه میگن داره با دوست پسرش حرف میزنه !
 
 
توی دنیا عاشقا چه بی کسن
عاشقا عاقبتش خار و خسن
اینارو گفتم برات تا بدونی
عاشقی خیلی خطرناکه حسن !

بازم جک !!!

به ترکه میگن چرا اینقدر گردنت بو میده ؟ میگه : آخه هر کی میگوزه میندازه گردن من ...!!!

 

یه ترکه میره مغازه لباس فروشی، میگه یه شورت می خوام.
فروشنده میگه: مردونه؟؟
ترکه می گه: خدا وکیلی !

 

دیوید کاپرفیلد تو یکی از مهیج ترین برنامه هاش رو سن حاضر میشه و میگه برنامه ای رو میخواد اجرا کنه که تابحال هیچجا نمایش نداده ، بعد یه تمساح رو میاره ،دهن تمساح رو بطور کامل باز میکنه و ... فلانشو در میاره میزاره تو دهنه تمساحه بعد میگه حالا تو تماشاچی ها کسی هست که بتونه این کارو انجام بده یه بنده خدایی بلند میشه میگه من میتونم ، ولی نمیتونم دهنم رو اونقدر باز کنم !!!

یه روز یه نفر میره تو مغازه یکی از آشنا ها شروع بکار کنه ، مغازه دار میگه فلانی ببین من چطور کاسبی میکنم تو هم یاد بگیر مشتری میاد به مغازه دار میگه آقا چمن خوب دارید مغازه دار یه چمن خوب معرفی میکنه مشتریه که میخواست بره بیرون میگه آقا این چمن اگه بخوای خوب بمونه باید مرتب کوتاهش کنی و کلی تبلیغ بعد یه دونه چمن زن هم بهش میندازه طرف که میره بیرون مغازهدار میگی یاد گرفتی ببینم چیکار میکنی ، همون موقع یه مشتری میاد مغازه دار به کارآموزه میگه ببینم چیکار میکنی ، مشتری میگه آقا نوار بهداشتی دارید پسره میگه بله نوار رو میگیره میخواد بره بیرون میگه آقا یه لحظه بیایید بعد یه چیزی در گوش طرف میگه ، یارو هم میگه خوب یه دونه چمن زن هم بدید !!! مشتریه که میره مغازه چشاش 8 تا شده میگه تو چی گفتی به این یارو گفت بهش گفت بابا تو که این شب جمعه ات به گا رفته ( داغون شده) حداقل یه دونه چمن زن بگیر بیکار نباشی !!!
 
 
یه گوریل ماده که آخرین هم بوده حالش بد میشه بعد از اینکه کلی دکتر و فلان و بهمان براش میارن و جلسه و شورای پزشکی میگیرن به این نتیجه میرسن که خانم گوریله افسردگی گرفته و حتما باید یه گوریل نر رو ملاقات کنه ولی هر چی میگردن نمیتونن گوریل نر پیدا کنن یه بابایی میگه که یه کارگر اینجا هست که از قضا (با عرض معذرت و شرمندگی از آذری های عزیز و صبور) ترک بوده خلاصه هی میگن بهش بگیم یا نه خلاصه میگن فوقش قبول نمیکنه دیگه کیرن بهش میگن و اول قبول نمیکرده بعد از کلی خواهش و التماس و اینکه میگن 200 هزارتومن هم توش هست و اینا قبول میکنه ولی میگه باید تا سر برج صبر کنید میگن چرا میگه آخه الان پول ندارم !!!!!!!!!!
 
 
به یه ترکه میگن :‌ « حال ساده بگو »
میگه :‌ « لب »
 
 
عربه میره اون دنیا خوبیها و بدیهاش مساوی بوده کار به پنالتی میکشه !
 
 
یه قزوینیه لب دریا واستاده بوده ، میبینه یه پسر بچه داره کونشو میخارونه ... میگه : ببم جان خورده کاری هم قبول میکنیم ها !!!
 
 
قزوینیه هفت جلد مثنوی مینویسه به نام خسرو و فرهاد !!!
 
 
یه روز یه زنه موقع راه رفتن می‌لنگیده
یه نفر بهش میرسه میگه آبجی خدا بد نده
زنه میگه : خدا بد نداده خودم بد دادم !
 
 
 


به یاد وبلاگ دوست داشتنی ام !

این وبلاگ رو برای زنده نگه داشتن خاطره وبلاگ قبلیم ایجاد کردم ...

حیف که ناجوانمردانه ف ی ل ت ر و از سرور مسخره بلاگفا حذف شد ...

زندگی دفتری از خاطرهاست ...

یک نفر در دل شب ،

یک نفر در دل خاک ...

یک نفر همدم خوشبختی هاست ،

 یک نفر همسفر سختی هاست ،

 چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد...

 ما همه همسفریم !!!